ЗАСНОВАНО 21 ГРУДНЯ 2015 РОКУ

Курс валют
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

20:00 08.12


Регіональні видання масово отримують листи з пропозицією купити медіа

Регіональні видання в Україні, в тому числі і полтавські, почали масово отримувати листи з пропозицією купити медіа з укладанням угоди через російський сервіс.

“Полтавська хвиля”, “Коло”, “Кременчуцька газета” (Полтавщина),  “Точка доступу” (Кропивницький), мережі сайтів “Або”, “Шостка.info” (Сумщина), Вільне радіо з Бахмута, “Челайн” (Чернігв), 18000 (Черкаси), “Слобідський край” (Харків), “Маяк” (Одеса) отримали ідентичну пропозицію щодо купівлі вебсайту.   

Про це повідомляє полтавська представниця ІМІ Надія Кучер та власні джерела ІМІ.

У листі людина, яка представляється Вікторією, пише, що її “підхід до придбання вебсайту ґрунтується на ідеї збереження унікальності та цінності кожного проєкту”, а “інтерес до сайту пов'язаний з його потенціалом та якістю”. 

У листі також зазначено, що угоду продажу можливо провести анонімно, через Telderi (російський сервіс. – Ред.) або Еscrow-сервіси, “щоб убезпечити одне одного”. 

“Вочевидь, хтось почав кампанію з розбудови мережі зливних бачків”, – припускає головний редактор “Полтавської хвилі” Віталій Улибін та говорить, що їхня редакція написала відмову на пропозицію. 

Він додав, що листа редакція отримала 4 грудня і відмовилася від “заманливої пропозиції”. Але згодом він знову натрапив на цього листа й уважно його перечитав.

“Стало цікаво, як його складено. Стилістика, автопереклад, акцентування на продажі через біржі й збереженні унікальності та концепту наштовхнули на думку, що це спроба русні вийти в наш інформаційний простір. Почав розпитувати одразу колег з інших регіонів, і, дійсно, в більшості власників більш-менш впливових і великих видань також є на пошті “листи щастя”. Очевидно, що це не спроба скаму: коли редактори намагалися розкрутити “покупців” на угоду і називали завищену вартість – покупці зливаються. А отже, це не афера, а чиясь спроба створити доволі потужну мережу”, – сказав Віталій Улибін.

За його словами, такі “пропозиції” лякають, адже невдовзі регіони можуть отримати сплеск фейків і дезінформації від видань, яким раніше довіряли й навіть не знали, що їх продали.

Відмову дали й “Кременчуцька газета” та “Коло”. 

Головний редактор “Кременчуцької газети” Олег Булашев відповів на пропозицію, що сайт не продається. 

Виконавча директорка Вільного радіо Анастасія Шибіко в коментарі ІМІ розповіла, що кілька місяців тому редакція відчула на собі інформаційну атаку. Зокрема, через форму зворотного зв'язку на сайті редакція отримала пропозицію продати сайт.

“Ці повідомлення спершу були російською, потім – українською. Ситуація видавалася якоюсь атакою, нам постійно нагадували, що, будь ласка, дайте відповідь на це повідомлення. Ми не відповідали, бо не збирались і не збираємося продавати наш сайт і медіа взагалі. Ми вирішили, якщо в нас будуть дуже складні життєві обставини, краще закриємося. Але закриємося гідно”, – прокоментувала Анастасія Шибіко.

медіа

За темою:

  • Українські медіа атакують російські хакери
  • На Полтавщині судитимуть зрадника-журналіста
  • Полтавським журналістам пояснили, як круто знімати на будь-яку камеру
  • Топ-5 за тиждень :








    Виділіть помилку і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про помилку.